
Joskus elämä pysäyttää.
Kriisi, menetys, traumaattinen kokemus tai pitkään jatkunut kuormitus voivat muuttaa arjen raskaaksi. Ikävät ja kuormittavat asiat voivat jäädä pyörimään mieleen, uni häiriintyä ja turvallisuuden tunne horjua. Elämä alkaa tuntua päivästä toiseen selviytymiseltä. Joskus elämässä tapahtuu jotain niin suurta, että omat voimavarat eivät enää tunnu riittävän.
Sinun ei tarvitse selvitä yksin.
Tarjoan turvallisen ja kiireettömän terapeuttisen kohtaamisen kriisien, traumakokemusten, elämänmuutosten ja kuormittavien elämäntilanteiden käsittelyyn. Saat pysähtyä rauhassa sen äärelle, mikä juuri nyt kuormittaa tai painaa mieltäsi.
Työskentely etenee sinun tahdissasi. Tavoitteena on auttaa sinua ymmärtämään omaa kokemustasi, löytämään selviytymistä tukevia voimavaroja sekä vahvistamaan turvallisuuden tunnetta elämässäsi. Samalla pyrimme vahvistamaan uskoa siihen, että vaikeistakin kokemuksista voi vähitellen löytää tien eteenpäin, ja kirjoittaa ne osaksi omaa elämäntarinaansa.
Elämä ei ehkä ole enää samanlaista kuin aiemmin, mutta se voi silti olla elämisen arvoista.
Voimme tavata vastaanotollani Helsingin Hakaniemessä, puhelimitse tai videoyhteydellä. Halutessasi voimme tavata myös sinulle luontevassa ympäristössä Helsingissä tai Eteläisessä Kymenlaaksossa – esimerkiksi kotona, sairaalassa tai luontoympäristössä.
Tapaamisia voidaan sopia joustavasti elämäntilanteesi mukaan – myös iltaisin, viikonloppuisin ja juhlapyhinä, silloin, kun tuelle on eniten tarvetta.

Olen valmis pysähtymään sinun elämäntarinasi äärelle.
Maksuttoman tutustumistapaamisen aikana voimme yhdessä pohtia, millainen tuki voisi sopia juuri sinun tilanteeseesi. Työskentely etenee aina sinun tarpeidesi, toiveidesi ja voimavarojesi mukaisesti.
Voit jättää yhteydenottopyynnön alla olevalla lomakkeella, niin olen sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Yhdessä voimme sopia sinulle sopivan ajan ensimmäiseen maksuttomaan tutustumistapaamiseen.

Asiakaspalautetta
"Olin pitkään väsynyt ja kuormittunut, enkä oikein tiennyt, mistä aloittaa. Oli helpottavaa, kun sain puhua rauhassa ja joku auttoi jäsentämään ajatuksiani. Vähitellen arki alkoi tuntua kevyemmältä."
"Elämäntilanne muuttui äkillisesti, ja tuntui kuin olisin jäänyt yksin omien tunteideni kanssa. Keskusteluissa sain olla keskeneräinen ja edetä omaan tahtiin. Se toi turvaa ja vähän lisää selkeyttä vaikeaan vaiheeseen."
"Hakeuduin keskusteluihin ihmissuhteisiin liittyvien huolien vuoksi. Minua kuunneltiin ilman kiirettä tai valmiita vastauksia. Se auttoi katsomaan tilannetta toisin."
"En ollut varsinaisessa kriisissä, mutta jokin ei ollut kohdallaan. Pysähtyminen ja omien ajatusten ääneen sanominen auttoivat ymmärtämään itseäni paremmin. Se tuntui yllättävän merkitykselliseltä."